SOCIAL MEDIA KEZELÉS
Multibrand Marketing
A te marketinges csapatod!
Kerülj minél előrébb...
A keresőoptimalizálás (SEO – Search Engine Optimization) lényege, hogy weboldalad tartalmát és technikai tényezőit úgy alakítjuk, hogy a Google organikus találatai között minél előrébb kerüljön a vállalkozás számára fontos kulcsszavakra. Tehát, ha rákeresnek a Google-ben arra a szóra, hogy piros bicikli, a te piros biciklid az elsők között fog szerepelni a találatok között.
Létezik egy mondás SEO körökben, hogy ha el akarsz rejteni egy hullát, akkor rejtsd el a Google találati lista második oldalára. Hogy miért? Az emberek 95%-a ugyanis sosem nézi meg a Google keresési találatok második oldalát. Ezért fontos tehát a keresőoptimalizálás, hogy minél jobb pozíciót foglalj el a keresési találatok között.
Hogyan kerülünk előrébb?
SEO elemzés és audit
Auditból a következőket láthatjuk: Keresőbarát a weboldal? Megfelelően látja a Google? Mennyit kell dolgozni az weboldalon, hogy több organikus forgalmat tudj szerezni? Milyen technikai problémákat kell kijavítani a jó helyezésekhez?
Kulcsszókutatás
Releváns kulcsszavak kutatása, gyűjtése, csoportosítása. Felmérjük, hogy milyen kulcsszavakkal keresik az emberek az
adott termékeket vagy szolgáltatásokat.
On-site SEO
A weboldal tartalmi részének optimalizálása. (szöveges, képes tartalom, meta elemek, stb..) A honlap megfelelő (menü) szerkezetének kialakítása, tartalom írása és elhelyezése a honlapon (kulcsszavak használata a tartalomban), megfelelő Title és Meta leírások készítése, illetve a kulcsszavak megfelelő sűrűségi arányának kialakítása, valamint a belső linkek struktúrálása.
Technikai SEO
Weboldal technikai részének beállítása, Google-kompatibilissá tétele. A honlap sebességének növelése, átirányítások kialakítása, mobil kompatibilitás, SSL kapcsolat, duplikált tartalmak megszüntetése, oldal indexálása, felesleges oldalak noindexálása, stb.
Off-site SEO
Linképítés: a honlapodra mutató linkek számának növelése, tört linkek helyrehozása.
Gyakori kérdések
Mi az a SEO?
A SEO alatt a weboldalad keresőoptimalizálását értjük (Search Engine Optimization). Weboldalad tartalmán és technikai beállításain múlik, hogy hol helyezkedik el a Google organikus találatai között. A SEO célja, hogy ezek fejlesztésével és optimalizálásával minél előrébb kerülj a találati oldalon.
Mit vesz figyelembe a Google, amikor rangsorolja a weboldalam?
A Google algoritmusa figyeli a tartalmat, nézi a weboldalra mutató linkeket, hogy megállapítsa mennyien hivatkoznak rá, illetve nézi a felhasználói viselkedést, elégedettek-e az emberek a talált oldallal. Fontos, hogy ennek ellenére a keresőoptimalizálás során a felhasználóknak írunk, de az algoritmusoknak optimalizálunk.