Online hirdetéskezelés

Multibrand Marketing

A te marketinges csapatod!

Pörgesd fel a hirdetéseid!

A PPC hirdetések továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök.

Miben segítünk? Online hirdetési kampányok kezelése, optimalizálása vagy felépítése a nulláról. Jelenj meg a Google kereső első helyein, Youtube videók előtt/közben vagy a lehetséges vásárlóid Facebook hírfolyamában, Instagram sztorijai között. Válassz minket és pörgesd fel kampányaid!

AMIBEN SZÁMÍTHATSZ RÁNK

Google hirdetés

Az emberek 90%-a először a Google-t használja, ha vásárolni szeretne valamit.

Google hirdetésekkel a vásárlásra készülő, potenciális 
ügyfeleket érhetjük el hatékonyan. Azokat, akik biztosan érdeklődnek az adott téma, termék vagy szolgáltatás iránt, és nagy valószínűséggel vásárlást terveznek. Jó hír továbbá, hogy csak akkor fizetünk, ha valaki tényleges érdeklődést mutat cégünk iránt, azaz kattint. Legyél ott az első találatok között és növeld a profitod.

Facebook hirdetés

Magyarországon jelenleg több, mint 6 millió ember használja a Facebookot.

Facebook hirdetésekkel hatékonyan és eredményesen érheted el azokat a felhasználókat, akik érdeklődési körében olyan termékek vagy szolgáltatások szerepelnek, melyeket Te kínálsz!

A Facebook Ads lehetővé teszi, hogy tűpontosan célozzunk életkor, nem, lokáció, kapcsolat, érdeklődési kör, foglalkozás és sok más szempont alapján.

Számtalan kampány típusból válogathatsz, attól függően, hogy mi a célod: márkaismertség növelés, követőszerzés, poszt vagy esemény aktivitásának növelése, forgalom generálás a weboldalra vagy akár koverziós  megoldások.

Instagram hirdetés

Az Instagramnak közel 2 millió hazai felhasználója van, többségük naponta több alkalommal is használja az alkalmazást. A platform elsősorban márkaépítésre és elérésre alkalmas.

Jelenj meg a hírfolyamban vagy sztoriban és szólítsd meg a fiatalabb közönséget is!

YouTube hirdetés

A Youtube a Google után a második legnagyobb kereső Magyarországon. A videós tartalomfogyasztás pedig évről-évre rohamosan nő. Jelenj meg a videók előtt, közben, után, esetleg az ajánlatot videók között.

Mire érdemes használni? Cégbemutatás vagy márkaismertség növelés, termék vagy szolgáltatás népszerűsítése, értékesítés célból, vagy oktatásra, figyelemfelkeltésre.

Remarketing

Szöveges, képes, videó formátumú hirdetések, melyekkel a weboldal korábbi látogatóit érhetjük el. Szólítsd meg azokat, akik már jártak az oldaladon, akik korábban kosárba rakták a terméked (de végül nem vásároltak), akik informálódtak rólad vagy kapcsolatba léptek veled.

Ajánlj fel kupont nekik hirdetésben, ne hagyd, hogy elfelejtsenek!

Írj nekünk

hu_HUMagyar
Powered by TranslatePress »